Translate

poniedziałek, 13 lipca 2015

Print pants

Od zawsze omijałam szerokim łukiem wzorzyste spodnie. Dlaczego? Bo wydawało mi się, że mam w nich taaaaaakie grube nogi :))) Jednak całkiem niedawno coś się zmieniło. Przymierzyłam, kupiłam, bo wydały mi się całkiem niezłe. W moim przypadku... czasami dzieje się tak, że rzeczy, które kiedyś w ogóle mi się nie podobały i nie robiły na mnie większego wrażenia, w obecnym czasie zyskują moją uwagę. Też tak macie? :)
Dzisiaj zieloną, zwiewną, koszulową bluzkę połączyłam właśnie ze spodniami w ciekawy print. Spodnie są luźniejsze na górze i zwężają się ku dołowi. Dodałam do całości czarne szpilki, które wydłużyły mi nogi i większą kopertówkę. Jak Wam się podoba? 

Pozdrawiam! 


Fot. Adam Perczyński klik 







34 komentarze:

  1. Mam podobne spodnie :) świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, stylizacja super :) Torebka najbardziej wpadła mi w oko :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyglądasz w takich spodniach z printem. Nie myślałaś o luźniejszych fasonach typu joggersy albo haremki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ! :) Gdzieś tam w mojej szafie nawet są :) Pewnie kiedyś pojawi się z nimi stylizacja. Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Podoba mi się połączenie kolorystyczne, super :) !

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się te spodnie ;) Świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie! Jak Ty to robisz, że wyglądasz tak profejonalnie! Zawsze opada mi szczęka, gdy tu zaglądam :) swietne, modne i bardzo wygodne muszą być te spodnie! Zielony kolor bluzeczki bardzo Ci pasuje! Jest to jeden z moich ulubionych zestawów u Ciebie! Cudownie dobrana kopertówka <3

    Miłego tygodnia zyczę!!

    http://missmoonlight-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że akurat ta stylizacja jest Twoją ulubioną :) Dziękuje za przesympatyczny komentarz :) Właśnie takie dają kopa do dalszego działania!
      Pozdrawiam :***

      Usuń
  7. Such lovely outfit! Those print pants look amazing on you :) xx Maja
    http://majasmuffin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi Joanna and thank you for stopping at my blog. I'm very happy for you comment. I like very much this outfit, especially your beautiful pants. Print is really nice!!! Kisses from Italy,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  9. wow pieknie! ;) nogi do niebaaaa!
    co powiesz na wspolna obserwacje ? :)
    buzka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne ;) Dziękuje za komentarz ;***

      Usuń
    2. W takim razie już obserwuje ! :)

      Usuń
  10. Zieleń bardzo pasuje do Twoich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. You are looking pretty!




    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  12. You look so gorgeous, love the top and pants, such an amazing combination. xo

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna stylizacja!:)

    www.beclassybyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. i'm loving the color combo of this outfit joanna. that clutch is cute too!

    theleeday.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. I am very pleased you like it. Thank you very much! ;)

      Usuń